ИзбранноеКорзина
Модуль Gate Aster V2 Basic Module Rear WiredМодуль Gate ASTER V2 Basic Module Rear Wired
  • Слайд
  • Слайд
  • Слайд
  • Слайд
  • Слайд
  • Слайд
  • Слайд
  • Слайд
  • Слайд
  • Слайд

Модуль Gate Aster V2 Basic Module Rear WiredМодуль Gate ASTER V2 Basic Module Rear Wired

Код: 14778
ОписаниеХарактеристикиПодобные товары
2 691 грн
Минимальный заказ: 0 шт.
В наличии
Купить
Перезвоните мне
Условия оплаты и доставки
Контактная информация
Менеджер: Виктор Кирюхин
+380 (67) 113-25-02показать+380 (67) 113-25-02 все+380 (67) 113-25-02 Менеджер+380 (67) 623-03-14 Менеджер и вайбер+380 (66) 130-22-94 Телеграмм
Адрес: 50106, Украина, Днепропетровская обл., Кривой Рог, 7-й заречный 2
Написать компании
В магазине действует система скидок!
При разовой покупкеНакопительная скидка
3% при заказе от 5000 грн
5% при заказе от 7000 грн
10% при заказе от 10000 грн
3% при сумме заказов от 5000 грн
10% при сумме заказов от 10000 грн

Описание

Модуль електронного керування Aster V2 є “молодшим братом” знаменитого Titan V2. Це перша в світі система керування AEG-приводами, що відноситься до 4 покоління, вона сумісна з більшістю гірбоксів версії v2 у стокових версіях, у тюнингу початкового та середнього рівня, а з прошивкою редакції Expert — ще й тюнингу високої потужності. Пристрій розроблено з розрахунку на поєднання максимальної надійності та привабливої ціни, завдяки чому він має надзвичайно вигідне співвідношення ціни та якості. 

Перетворіть свій привід на висококласний бойовий тренажер, замінивши контакти спуску на комп’ютеризований контроллер з набором іноваційних оптичних сенсорів, включаючи сенсор наближення для спуску, що має 250 варіантів налаштування чутливості. Отримайте унікальну тактичну перевагу завдяки надзвичайно швидкій реакції на спуск та великій кількості інших корисних функцій. “Розумний запобіжник” Aster захищає батарею, мотор та контроллер навіть при зворотньому підключенні полярності. Завдяки цій особливості, а також згаданим вище оптичним сенсорам, Aster є найбільш надійним внутрішнім контроллером на ринку. Ви вільно обираєте, як керувати модулем Aster — просто через спуск чи через USB-Link або Blu-Link* та багатофункціональний застосунок Gcs. Щоб скористуватися усіма можливостями Aster, його прошивку можна проапгрейдити до редакції Advanced чи Expert.

*Blu-Link є перспективним Bluetooth-адаптером від Gate

Aster — це не просто пересічний внутрішній Mosfet. Це частина екосистеми Gate, котра перетворює ваш привід на висококласний бойовий тренажер.

ЧОМУ Aster Є ОСОБЛИВИМ?

- Захист від неправильної полярності батареї;

- Для спуску використовується сенсор наближення з 250 варіантами налаштування чутливості;

- Основні налаштування можна змінити через спуск або детально відрегулювати пристрій за допомогою застосунку Gate Control Station (GSC) для Android, Windows та macOS (у 2020 році, з випуском Bluetooth-адаптера, планується створити версію для iOS);

- Вбудований світлодіодний Rgb індикатор полегшує програмування;

- Не потрібно модифікувати корпус гірбокса, навіть для Krytac* and Ics (* Krytac лише за умови, якщо знято важіль затворної затримки. Це актуально для Aster R1, у наступних ревізіях планується повна сумісність з гірбоксами Krytac);

- Оптичний сенсор шестерні сумісний з усіма типами шестерень: Infinite Torque-up, односекторними (SSD), двосекторними (Dsg), 19-зубцьовими та стандартними

- Функція подвійного спуску у базовому функціоналі;

- Набір можливостей преміум-рівня за справедливу ціну — надзвичайно вигідне співвідношення ціна-якість;

- Застосунок Gcs дає можливість оновлення прошивки через Інтернет, що дозволяє застосовувати різноманітні покращення.

Що таке внутрішній Mosfet? Це електронний модуль, що встановлюється замість контактів спуску та важеля відсікача і керує роботою приводу замість цих деталей.

ЗАСТОСУНОК Gate Control Station™

Aster та Gate Control Station забезпечують повний контроль над приводом. Gcs дозволяє:

- керувати налаштуваннями приводу з Android-пристрою (у 2020 році з виходом Bluetooth-адаптера стане доступна версія під iOS) або ПК на Windows чи macOS;

- легко та зручно міняти налаштування Aster;

- оновлювати та апгрейдити прошивку;

- отримувати статистичні дані;

- проводити діагностику та надсилати звіти.

ОПТИЧНІ СЕНСОРИ

Aster оснащено оптичним сенсорами, що фіксують положення шестерень, спускового гачка та перемикача режимів вогню. Через застосунок Gcs можна з легкістю калібрувати, тестувати та налаштовувати ці сенсори.

НАЛАШТУВАННЯ Чутливості СПУСКУ

Сенсор спуску забезпечує аж 250 можливих варіантів щодо налаштувань чутливості. При цьому для зміни цих налаштувань не треба розбирати привід — достатньо скористатися Gate Control Station і налаштувати спуск згідно власних смаків та навичок. Можна також увімкнути двоетапний спуск і налаштувати чутливість для кожного з двох етапів. Загальний принцип цього режиму такий: легке натискання на спуск дає одиночний постріл (Semi) або чергу (BURST), а сильне — чергу, BURST/Auto або Auto. Сенсор наближення, що використовується для спуску, відноситься до покоління 1.5 і забезпечує наступні налаштування чутливості, залежно від конструкції спуску:

Загалом: 160 – 250 рівнів

На першому міліметрі руху спуску: 3 – 15 рівнів

НАЛАШТУВАННЯ Чутливості Перемикача Режимів ВОГНЮ

Сенсор перемикача режимів вогню дозволяє точно налаштувати точку спрацьовування перемикача. 

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: налаштування чутливості спуску та точки спрацьовування перемикача режимів вогню недоступні при програмуванні через спуск.

ПроГРАМУВАННЯ Через СПУСК

Цей режим керування модулем дозволяє налаштувати основні функції виключно через спуск і перемикач режимів вогню. У процесі налаштування різні функції відображаються через зміну кольору Led та вібрацію.

Через спуск можна керувати такими опціями Aster:

1) Формат роботи перемикача режимів вогню (недоступний в окремих регіонах) — блакитний колір:

- Safe / Semi / Auto

- Safe / Binary / Auto

- Safe / Semi / Semi

- Safe / Semi / Burst

- параметри з Gcs.

2) Налаштування черги (недоступні в окремих регіонах) — яскраво-синій колір:

- 3 кулі, незмінна кількість;

- 3 кулі, рання відсічка по відпусканню спуску;

- 5 куль, незмінна кількість;

- 5 куль, рання відсічка по відпусканню спуску;

- параметри з Gcs.

3) Захист батареї — зелений колір:

- вимкнено; 

- LiPo;

- LiPo з попередженням про падіння напруги до 3,2 В;

- параметри з Gcs.

4) Активне гальмування — рожевий колір:

- авто;

- вимкнено;

- параметри з Gcs.

5) Розширені налаштування — оранжевий колір:

- Показати Dtc (цифровий код неполадки);

- Стерти Dtc;

- Відновити налаштування за замовчанням;

- Відновити фабричні налаштування.

РЕДАКЦІЇ ПроШИВКИ

Aster доступний з 3 редакціями прошивки: Basic, Advanced та Expert (втім, остання поки в процесі розробки). Цей варіант модулю поставляється з версією Basic — вона є оптимальним варіантом для тих, кому потрібна простота і доступна ціна. За необхідності можливий апгрейд до версії Advanced, від якої редакція Basic відрізняється у наступних моментах:

- чотири формати роботи перемикача режимів вогню замість 216;

- два варіанти тривалості черги (3 і 5 пострілів) замість шести;

- один варіант програмного обмеження місткості магазину (30 кульок) замість п’яти;

- один варіант затримки на зміну магазину (3 с) замість шести;

- один варіант обмеження довжини черги у режимі Auto (30 пострілів) замість двох;

- два варіанту порогу спрацьовування попередження про розряд батареї (3,2 В, 3,4 В) замість чотирьох;

- керування темпом стрільби доступне лише у режимі Power (6 налаштувань; див. нижче);

- Відсутні функції: попередження про малу кількість набоїв, снайперська затримка, “Вирівнювач” (динамічна зміна точки спрацьовування спуску), спеціальні заміри (темп стрільби, реакція спуску, температура, напруга, струм);

ФУНКЦІЇ

Aster дозволяє налаштувати:

ФОРМАТ Роботи Перемикача Режимів ВОГНЮ

Два сенсори перемикача забезпечують до 343 варіантів налаштування, залежно від прошивки контроллера. Серед доступних режимів можуть бути такі:

Safe — запобігає пострілу, навіть якщо важіль запобіжника демонтовано;

Semi — один постріл на одне натискання спуску;

Binary — один постріл при натисканні спуску, інший — при відпусканні;

Burst — черга заданої довжини. Ця функція дуже корисна у MILSIM’ах та з магазинами малої місткості. Доступні два режими черги: 

Full — привід робить всю кількість пострілів, незалежно від моменту відпускання спуску;

Interruptible — чергу можна перервати, відпустивши спуск.

Burst / Auto — доступний лише для Full Burst. Дозволяє продовжити чергу на довільну кількість пострілів: якщо спуск лишається затисненим по закінченню черги, привід перемикається у режим Auto.

Auto — стрільба ведеться, доки затиснений спуск

Semi Ramping — швидкі натискання спуску у режимі Semi перемикають привід у режим Auto.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: в окремих країнах законодавством заборонено використання автоматичних режимів. У версіях для таких регіонів доступний лише режим Semi.

ПОПЕРЕДНЄ Взведення (PRE-COCKING) Gen.1.5

Перемога у бою часто залежить від долей секунди. Завдяки функції “Pre-Cocking” (попереднє взведення) ви отримуєте на спуску майже таку ж швидкість реакції, як у справжній зброї. Ця функції дозволяє вести стрільбу з попередньо стиснутої пружини, що значно зменшує час реакції спуску. Пружина автоматично стискається після кожного пострілу.

Ця функція працює у ручному режимі налаштувань, дозволяючи виставити час спрацьовування у діапазоні від 1 до 250 мс з кроком у 1 мс; також передбачено автоматичну компенсацію падіння напруги. Попереднє взведення доступне незалежно від положення перемикача режимів вогню

УВАГА! Використання “Pre-Cocking” дає додаткове навантаження на елементи гірбоксу та зменшує його ресурс. 

MAGAZINE

Можливість імітації того, що у приводі використовуються магазини меншої ємності, ніж насправді. Таким чином можна досягти максимального реалізму, навіть якщо ви користуєтеся бункером: після певної кількості пострілів доведеться зачекати деякий час (встановлюється заздалегідь), і лише після цього можна буде стріляти далі. Це імітує затримку для перезарядки зброї. 

Редакції прошивки Advanced та Expert дозволяють також встановити попередження про малу кількість набоїв.

ОБМЕЖЕННЯ Довжини Черги У Режимі Auto

Контролер дозволяє встановити максимальну кількість кульок, яку привід випускатиме у режимі Auto за одне натискання гачка. Це може стати в нагоді при залипанні спуску. Примітка: у екстреній ситуації можна також припинити стрільбу, посунувши перемикач режиму вогню.

СНАЙПЕРСЬКА ЗАТРИМКА

Ця функція дає можливість встановити затримку між пострілами у режимі Semi — для імітації затрат часу на ручну перезарядку чи компенсацію віддачі. Час затримки можна виставити на рівні 0,2 с, 0,5 с, 1 с, 2 с або 3 с для прошивки Advanced та у діапазоні  0.01 – 5 с для прошивки Expert.

КОНТроЛЬ Темпу Стрільби ( Rof Control)

Ця функція дозволяє за необхідності знизити темп стрільби. Таким чином, можна використовувати потужні Li-Po акумулятори і в той же час зберігати швидкострільність на тому ж рівні, що й у справжньої зброї. Контроль Rof має три режими: 

Power — для зменшення швидкострільності застосовується керування потужністю за методом широтно-імульсної модуляції (PWM). Це оптимізує режим роботи гірбоксу та зменшує зношування внутрішніх деталей приводу. 6 налаштувань для прошивок Basic та Advanced і регулювання в діапазоні 10 – 100 % для Expert.

Delay — працює за рахунок пауз між пострілами, що підвищує реалізм. Недоступна у версії Basic, 6 налаштувань для Advanced та регулювання в діапазоні 5 – 1000 мс для Expert.

Adaptive — достатньо задати бажаний темп стрільби, і контролер автоматично налаштує режими Power та/або Delay для його підтримання. Доступно лише у прошивці Expert з регулюванням у діапазоні 1 – 100 пострілів на секунду.

“роЗУМНИЙ СПУСК”

Всім відомо, наскільки важливою у бою є реакція спуску. З огляду на це і була створена дана функція, котра дозволяє зменшити час реакції на натискання спуску. Вона працює у поєднанні з контролером швидкострільності. При першому пострілі, контролер виставляє темп стрільби на 100 %, а після цього знижує його до попередньо заданого рівня (наприклад, 50 %). Таким чином, перший постріл здійснюється на максимальній швидкострільності, всі інші — на зниженій. Найкращих результатів з такою системою можна досягти при використанні батарей з підвищеною напругою. Наприклад, якщо штатна напруга акумулятора складає 7,4 В, замість нього можна встановити елемент на 11,1 В. Це дозволить підвищити швидкість реакції спуску і в той же час зберегти такий же загальний темп ведення вогню, як і  зі стандартною батареєю. 

Примітка: ця функція працює лише при використанні режиму Power для Rof Control.

ЗАХИСТ Батареї Gen.2

Система, що запобігає перерозряду батареї. Сучасні LiPo та LiFe акумулятори дуже чутливі до перерозряду. Якщо ви бажаєте зменшити ризик пошкодження батареї та подовжити строк її служби, без цього виду захисту не обійтися. Його робота основана на тому, що мікропроцесор постійно відслідковує напругу батареї, і блокує можливість ведення вогню, коли ця напруга падає до критичного рівня. Кількість ячейок визначається автоматично.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ Про Низький Рівень ЗАРЯДУ 

Коли заряд батареї знижується до заданого рівня, мотор починає періодично вібрувати. Користувач отримує 5 таких попереджень до повного вимкнення батареї. Кожне попередження складається з трьох вібрацій: High → Mid →High

АДАПТИВНЕ Активне ГАЛЬМУВАННЯ

Ця функція автоматично налаштовує потужність гальмування мотору у відповідності до потреб гравця. Це збільшує ресурс мотору. За бажання потужність у режимі гальмування можна виставити і вручну.

EQUALIZER (“ВИРІВНЮВАЧ”)

Функція, що дозволяє динамічно змінювати точку спрацьовування спуску. Таким чином, спуск не обов’язково відпускати повністю, а при наступному пострілі він спрацює з таким же вільним ходом, як і при повному відпусканні. Це дозволяє підвищити швидкість стрільби. Equalizer має три режими: 

Off — функція вимкнена, для наступного пострілу потрібно повністю відпустити гачок, аби він повернувся за задану точку.

2LVL — для наступного пострілу достатньо відпустити спуск приблизно на 40 % зворотнього ходу.

1LVL — для наступного пострілу достатньо відпустити спуск приблизно на 20 % зворотнього ходу.

роЗПІЗНАВАННЯ ЦИКЛУ

Завдяки сенсору шестерень, контролер точно фіксує момент, на якому потрібно завершити цикл. Таким чином навіть найкоротше натискання спуску дає як мінімум один повний цикл. При цьому сенсор шестерень реагує на кулачки шестерень, а не на зубці, що дозволяє використовувати будь-які шестерні: Infinite Torque-up, Dsg, Ssg, 19-зубцеві та стандартні.

Ця функція дає ряд додаткових переваг:

- Автоматична черга: не потрібно встановлювати час черги, достатньо задати кількість пострілів у ній (доступні опції залежать від редакції прошивки).

- Повний цикл: коли попереднє взведення вимкнено, Aster зупиняє гірбокс лише після повного циклу. Це позитивно впливає на надійність.

НАЛАШТУВАННЯ ВІБРАЦІЙ

Планується до випуску з прошивкою Expert

НАЛАШТУВАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ

Дозволяє вимкнути світлові та вібраційні повідомлення і досягти максимальної скритності.

ПроФІЛІ КОРИСТУВАЧІВ

Планується до випуску з прошивкою Expert

ІНШІ Корисні Можливості Aster 

ДІАГНОСТИКА

Дозволяє швидко знаходити і вирішувати різноманітні проблеми з приводом. Контролер повідомляє про збої одразу при їх виникненні, опис різних випадків можна знайти у застосунку Gcs.

НАБОРИ НАЛАШТУВАНЬ

Після Великого Апдейту Gcs (найближчим часом) з’явиться можливість записувати та зберігати різні набори налаштувань для застосунку.

ОНОВЛЕННЯ ПроШИВКИ

Gcs дозволяє оновлювати прошивку через Інтернет, завдяки чому можна швидко застосовувати покращення та патчі для виправлення помилок.

“роЗУМНИЙ” Запобіжник (gen. 2)

“Розумний” запобіжник забезпечує захист для приводу навіть при зворотній полярності батареї. Загалом робота захисту базується на замірах як струму, так і напруги та температури. Таким чином забезпечується висока надійність у роботі “нутрянки”, а Mosfet отримує захист від перегріву, перевантаження і короткого замикання. А якщо механіка приводу заклинить, система захисту вбереже мотор та батарею від пошкоджень.

Mosfet

Бажаєте досягти високого темпу ведення вогню та швидкого відклику на спуску? Плануєте апгрейд потужності для приводу? В такому разі вам не обійтися без Mosfet.

Ця схема спрямовує енергію від батареї прямо до мотору, в обхід спускових контактів. Результатом є підвищення темпу стрільби та зниження часу реакції на спуск, а контакти отримують захист від вигоряння.

ВБУДОВАНА Система САМОДІАГНОСТИКИ

Дозволяє швидко перевірити, чи правильно працює модуль. У випадку неполадок це дозволяє швидко знайти причину проблеми.

ПОКРИТТЯ

Завдяки спеціальному захисному покриттю, модуль є стійким до несприятливих погодних умов (військовий стандарт MIL-V-173C). 

ДРУКОВАНА ІНСТРУКЦІЯ

У комплект поставки включено друковану інструкцію з інформацією щодо базових функцій контролера та корисними порадами. Це дозволить швидко розпочати використання.

Комплектація:

- модуль Aster Module з прошивкою Basic та форматом підключення rear wired (батарея у прикладі);

- патч Aster;

- довідкова карта для програмування через спуск;

- набір для встановлення;

- інструкція зі швидкого початку роботи.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: для налаштування Aster через застосунок Gcs потрібен адаптер USB-Link або Blu-Link (до комплекту не входить)

Характеристики:

Формат підключення: Rear Wired

Сумісність з важелем запобіжника: +

Сумісність з Krytac: + (у ранніх версіях потрібна модифікація важеля затворної затримки)

Редакція прошивки: Basic

Покоління Mosfet: 4

Обмеження приводів: mid-tuned

Максимальна робоча напруга: 12,75 В (11,1 В для LiPO)

Мінімальна робоча напруга: 3 В

Абсолютна максимальна напруга: 17 В

Захист від зворотньої полярності: +

Сенсор спуску: оптичний, 1.5 gen

Конфігурацій для перемикача режимів стрільби: 4

Налаштування чутливості спуску: +

Розпізнавання циклу: +

Довжина черги: 3/5 пострілів (фіксована або з відсіканням по відпусканню спускового гачка);

Pre-cocking: +

Контроль темпу стрільби: + (лише режим Power)

Максимальний темп стрільби: 50 постр/с

Снайперська затримка: -

Імітація затримки на зміну магазину: 3 с

Попередження про закінчення набоїв: -

Обмеження довжини черги Auto: 30 пострілів

Захист батареї: +

Попередження про низький заряд: +

Equalizer (зміщення точки спрацьовування спуску): -

Двоетапний спуск: +

Ручне налаштування активного гальма: -

Лічильник відстріляних кульок: +

Додаткові заміри: -

Діагностика: +

Налаштування повідомлень: +

Профілі користувачів: -

Набори налаштувань: +

Можливість оновлення прошивки: +

Можливість апгрейду прошивки: +


УВАГА! Для збільшення позицій калібрування та швидкості реакції рекомендуємо замінити базовий спусковий гачок на спусковий гачок від Retro Arms!

Модуль електронного керування ASTER V2 є “молодшим братом” знаменитого TITAN V2. Це перша в світі система керування AEG-приводами, що відноситься до 4 покоління, вона сумісна з більшістю гірбоксів версії v2 у стокових версіях, у тюнингу початкового та середнього рівня, а з прошивкою редакції EXPERT — ще й тюнингу високої потужності. Пристрій розроблено з розрахунку на поєднання максимальної надійності та привабливої ціни, завдяки чому він має надзвичайно вигідне співвідношення ціни та якості. 

Перетворіть свій привід на висококласний бойовий тренажер, замінивши контакти спуску на комп’ютеризований контроллер з набором іноваційних оптичних сенсорів, включаючи сенсор наближення для спуску, що має 250 варіантів налаштування чутливості. Отримайте унікальну тактичну перевагу завдяки надзвичайно швидкій реакції на спуск та великій кількості інших корисних функцій. “Розумний запобіжник” ASTER захищає батарею, мотор та контроллер навіть при зворотньому підключенні полярності. Завдяки цій особливості, а також згаданим вище оптичним сенсорам, ASTER є найбільш надійним внутрішнім контроллером на ринку. Ви вільно обираєте, як керувати модулем ASTER — просто через спуск чи через USB-Link або Blu-Link* та багатофункціональний застосунок GCS. Щоб скористуватися усіма можливостями ASTER, його прошивку можна проапгрейдити до редакції ADVANCED чи EXPERT.

*Blu-Link є перспективним Bluetooth-адаптером від GATE

ASTER — це не просто пересічний внутрішній MOSFET. Це частина екосистеми GATE, котра перетворює ваш привід на висококласний бойовий тренажер.

ЧОМУ ASTER Є ОСОБЛИВИМ?

- Захист від неправильної полярності батареї;

- Для спуску використовується сенсор наближення з 250 варіантами налаштування чутливості;

- Основні налаштування можна змінити через спуск або детально відрегулювати пристрій за допомогою застосунку GATE Control Station (GSC) для Android, Windows та macOS (у 2020 році, з випуском Bluetooth-адаптера, планується створити версію для iOS);

- Вбудований світлодіодний RGB індикатор полегшує програмування;

- Не потрібно модифікувати корпус гірбокса, навіть для KRYTAC* and ICS (* KRYTAC лише за умови, якщо знято важіль затворної затримки. Це актуально для ASTER R1, у наступних ревізіях планується повна сумісність з гірбоксами KRYTAC);

- Оптичний сенсор шестерні сумісний з усіма типами шестерень: Infinite Torque-up, односекторними (SSD), двосекторними (DSG), 19-зубцьовими та стандартними

- Функція подвійного спуску у базовому функціоналі;

- Набір можливостей преміум-рівня за справедливу ціну — надзвичайно вигідне співвідношення ціна-якість;

- Застосунок GCS дає можливість оновлення прошивки через Інтернет, що дозволяє застосовувати різноманітні покращення.

Що таке внутрішній MOSFET? Це електронний модуль, що встановлюється замість контактів спуску та важеля відсікача і керує роботою приводу замість цих деталей.

ЗАСТОСУНОК GATE Control Station™

ASTER та GATE Control Station забезпечують повний контроль над приводом. GCS дозволяє:

- керувати налаштуваннями приводу з Android-пристрою (у 2020 році з виходом Bluetooth-адаптера стане доступна версія під iOS) або ПК на Windows чи macOS;

- легко та зручно міняти налаштування ASTER;

- оновлювати та апгрейдити прошивку;

- отримувати статистичні дані;

- проводити діагностику та надсилати звіти.

ОПТИЧНІ СЕНСОРИ

ASTER оснащено оптичним сенсорами, що фіксують положення шестерень, спускового гачка та перемикача режимів вогню. Через застосунок GCS можна з легкістю калібрувати, тестувати та налаштовувати ці сенсори.

НАЛАШТУВАННЯ ЧУТЛИВОСТІ СПУСКУ

Сенсор спуску забезпечує аж 250 можливих варіантів щодо налаштувань чутливості. При цьому для зміни цих налаштувань не треба розбирати привід — достатньо скористатися GATE Control Station і налаштувати спуск згідно власних смаків та навичок. Можна також увімкнути двоетапний спуск і налаштувати чутливість для кожного з двох етапів. Загальний принцип цього режиму такий: легке натискання на спуск дає одиночний постріл (SEMI) або чергу (BURST), а сильне — чергу, BURST/AUTO або AUTO. Сенсор наближення, що використовується для спуску, відноситься до покоління 1.5 і забезпечує наступні налаштування чутливості, залежно від конструкції спуску:

Загалом: 160 – 250 рівнів

На першому міліметрі руху спуску: 3 – 15 рівнів

НАЛАШТУВАННЯ ЧУТЛИВОСТІ ПЕРЕМИКАЧА РЕЖИМІВ ВОГНЮ

Сенсор перемикача режимів вогню дозволяє точно налаштувати точку спрацьовування перемикача. 

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: налаштування чутливості спуску та точки спрацьовування перемикача режимів вогню недоступні при програмуванні через спуск.

ПРОГРАМУВАННЯ ЧЕРЕЗ СПУСК

Цей режим керування модулем дозволяє налаштувати основні функції виключно через спуск і перемикач режимів вогню. У процесі налаштування різні функції відображаються через зміну кольору LED та вібрацію.

Через спуск можна керувати такими опціями ASTER:

1) Формат роботи перемикача режимів вогню (недоступний в окремих регіонах) — блакитний колір:

- Safe / Semi / Auto

- Safe / Binary / Auto

- Safe / Semi / Semi

- Safe / Semi / Burst

- параметри з GCS.

2) Налаштування черги (недоступні в окремих регіонах) — яскраво-синій колір:

- 3 кулі, незмінна кількість;

- 3 кулі, рання відсічка по відпусканню спуску;

- 5 куль, незмінна кількість;

- 5 куль, рання відсічка по відпусканню спуску;

- параметри з GCS.

3) Захист батареї — зелений колір:

- вимкнено; 

- LiPo;

- LiPo з попередженням про падіння напруги до 3,2 В;

- параметри з GCS.

4) Активне гальмування — рожевий колір:

- авто;

- вимкнено;

- параметри з GCS.

5) Розширені налаштування — оранжевий колір:

- Показати DTC (цифровий код неполадки);

- Стерти DTC;

- Відновити налаштування за замовчанням;

- Відновити фабричні налаштування.

РЕДАКЦІЇ ПРОШИВКИ

ASTER доступний з 3 редакціями прошивки: BASIC, ADVANCED та EXPERT (втім, остання поки в процесі розробки). Цей варіант модулю поставляється з версією BASIC — вона є оптимальним варіантом для тих, кому потрібна простота і доступна ціна. За необхідності можливий апгрейд до версії ADVANCED, від якої редакція BASIC відрізняється у наступних моментах:

- чотири формати роботи перемикача режимів вогню замість 216;

- два варіанти тривалості черги (3 і 5 пострілів) замість шести;

- один варіант програмного обмеження місткості магазину (30 кульок) замість п’яти;

- один варіант затримки на зміну магазину (3 с) замість шести;

- один варіант обмеження довжини черги у режимі AUTO (30 пострілів) замість двох;

- два варіанту порогу спрацьовування попередження про розряд батареї (3,2 В, 3,4 В) замість чотирьох;

- керування темпом стрільби доступне лише у режимі Power (6 налаштувань; див. нижче);

- Відсутні функції: попередження про малу кількість набоїв, снайперська затримка, “Вирівнювач” (динамічна зміна точки спрацьовування спуску), спеціальні заміри (темп стрільби, реакція спуску, температура, напруга, струм);

ФУНКЦІЇ

ASTER дозволяє налаштувати:

ФОРМАТ РОБОТИ ПЕРЕМИКАЧА РЕЖИМІВ ВОГНЮ

Два сенсори перемикача забезпечують до 343 варіантів налаштування, залежно від прошивки контроллера. Серед доступних режимів можуть бути такі:

Safe — запобігає пострілу, навіть якщо важіль запобіжника демонтовано;

Semi — один постріл на одне натискання спуску;

Binary — один постріл при натисканні спуску, інший — при відпусканні;

Burst — черга заданої довжини. Ця функція дуже корисна у MILSIM’ах та з магазинами малої місткості. Доступні два режими черги: 

Full — привід робить всю кількість пострілів, незалежно від моменту відпускання спуску;

Interruptible — чергу можна перервати, відпустивши спуск.

Burst / Auto — доступний лише для Full Burst. Дозволяє продовжити чергу на довільну кількість пострілів: якщо спуск лишається затисненим по закінченню черги, привід перемикається у режим Auto.

Auto — стрільба ведеться, доки затиснений спуск

Semi Ramping — швидкі натискання спуску у режимі Semi перемикають привід у режим Auto.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: в окремих країнах законодавством заборонено використання автоматичних режимів. У версіях для таких регіонів доступний лише режим Semi.

ПОПЕРЕДНЄ ВЗВЕДЕННЯ (PRE-COCKING) Gen.1.5

Перемога у бою часто залежить від долей секунди. Завдяки функції “Pre-Cocking” (попереднє взведення) ви отримуєте на спуску майже таку ж швидкість реакції, як у справжній зброї. Ця функції дозволяє вести стрільбу з попередньо стиснутої пружини, що значно зменшує час реакції спуску. Пружина автоматично стискається після кожного пострілу.

Ця функція працює у ручному режимі налаштувань, дозволяючи виставити час спрацьовування у діапазоні від 1 до 250 мс з кроком у 1 мс; також передбачено автоматичну компенсацію падіння напруги. Попереднє взведення доступне незалежно від положення перемикача режимів вогню

УВАГА! Використання “Pre-Cocking” дає додаткове навантаження на елементи гірбоксу та зменшує його ресурс. 

MAGAZINE

Можливість імітації того, що у приводі використовуються магазини меншої ємності, ніж насправді. Таким чином можна досягти максимального реалізму, навіть якщо ви користуєтеся бункером: після певної кількості пострілів доведеться зачекати деякий час (встановлюється заздалегідь), і лише після цього можна буде стріляти далі. Це імітує затримку для перезарядки зброї. 

Редакції прошивки ADVANCED та EXPERT дозволяють також встановити попередження про малу кількість набоїв.

ОБМЕЖЕННЯ ДОВЖИНИ ЧЕРГИ У РЕЖИМІ AUTO

Контролер дозволяє встановити максимальну кількість кульок, яку привід випускатиме у режимі AUTO за одне натискання гачка. Це може стати в нагоді при залипанні спуску. Примітка: у екстреній ситуації можна також припинити стрільбу, посунувши перемикач режиму вогню.

СНАЙПЕРСЬКА ЗАТРИМКА

Ця функція дає можливість встановити затримку між пострілами у режимі SEMI — для імітації затрат часу на ручну перезарядку чи компенсацію віддачі. Час затримки можна виставити на рівні 0,2 с, 0,5 с, 1 с, 2 с або 3 с для прошивки ADVANCED та у діапазоні  0.01 – 5 с для прошивки EXPERT.

КОНТРОЛЬ ТЕМПУ СТРІЛЬБИ ( ROF Control)

Ця функція дозволяє за необхідності знизити темп стрільби. Таким чином, можна використовувати потужні Li-Po акумулятори і в той же час зберігати швидкострільність на тому ж рівні, що й у справжньої зброї. Контроль ROF має три режими: 

Power — для зменшення швидкострільності застосовується керування потужністю за методом широтно-імульсної модуляції (PWM). Це оптимізує режим роботи гірбоксу та зменшує зношування внутрішніх деталей приводу. 6 налаштувань для прошивок BASIC та ADVANCED і регулювання в діапазоні 10 – 100 % для EXPERT.

Delay — працює за рахунок пауз між пострілами, що підвищує реалізм. Недоступна у версії BASIC, 6 налаштувань для ADVANCED та регулювання в діапазоні 5 – 1000 мс для EXPERT.

Adaptive — достатньо задати бажаний темп стрільби, і контролер автоматично налаштує режими Power та/або Delay для його підтримання. Доступно лише у прошивці EXPERT з регулюванням у діапазоні 1 – 100 пострілів на секунду.

“РОЗУМНИЙ СПУСК”

Всім відомо, наскільки важливою у бою є реакція спуску. З огляду на це і була створена дана функція, котра дозволяє зменшити час реакції на натискання спуску. Вона працює у поєднанні з контролером швидкострільності. При першому пострілі, контролер виставляє темп стрільби на 100 %, а після цього знижує його до попередньо заданого рівня (наприклад, 50 %). Таким чином, перший постріл здійснюється на максимальній швидкострільності, всі інші — на зниженій. Найкращих результатів з такою системою можна досягти при використанні батарей з підвищеною напругою. Наприклад, якщо штатна напруга акумулятора складає 7,4 В, замість нього можна встановити елемент на 11,1 В. Це дозволить підвищити швидкість реакції спуску і в той же час зберегти такий же загальний темп ведення вогню, як і  зі стандартною батареєю. 

Примітка: ця функція працює лише при використанні режиму Power для ROF Control.

ЗАХИСТ БАТАРЕЇ Gen.2

Система, що запобігає перерозряду батареї. Сучасні LiPo та LiFe акумулятори дуже чутливі до перерозряду. Якщо ви бажаєте зменшити ризик пошкодження батареї та подовжити строк її служби, без цього виду захисту не обійтися. Його робота основана на тому, що мікропроцесор постійно відслідковує напругу батареї, і блокує можливість ведення вогню, коли ця напруга падає до критичного рівня. Кількість ячейок визначається автоматично.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО НИЗЬКИЙ РІВЕНЬ ЗАРЯДУ 

Коли заряд батареї знижується до заданого рівня, мотор починає періодично вібрувати. Користувач отримує 5 таких попереджень до повного вимкнення батареї. Кожне попередження складається з трьох вібрацій: HIGH → MID →HIGH

АДАПТИВНЕ АКТИВНЕ ГАЛЬМУВАННЯ

Ця функція автоматично налаштовує потужність гальмування мотору у відповідності до потреб гравця. Це збільшує ресурс мотору. За бажання потужність у режимі гальмування можна виставити і вручну.

EQUALIZER (“ВИРІВНЮВАЧ”)

Функція, що дозволяє динамічно змінювати точку спрацьовування спуску. Таким чином, спуск не обов’язково відпускати повністю, а при наступному пострілі він спрацює з таким же вільним ходом, як і при повному відпусканні. Це дозволяє підвищити швидкість стрільби. Equalizer має три режими: 

Off — функція вимкнена, для наступного пострілу потрібно повністю відпустити гачок, аби він повернувся за задану точку.

2LVL — для наступного пострілу достатньо відпустити спуск приблизно на 40 % зворотнього ходу.

1LVL — для наступного пострілу достатньо відпустити спуск приблизно на 20 % зворотнього ходу.

РОЗПІЗНАВАННЯ ЦИКЛУ

Завдяки сенсору шестерень, контролер точно фіксує момент, на якому потрібно завершити цикл. Таким чином навіть найкоротше натискання спуску дає як мінімум один повний цикл. При цьому сенсор шестерень реагує на кулачки шестерень, а не на зубці, що дозволяє використовувати будь-які шестерні: Infinite Torque-up, DSG, SSG, 19-зубцеві та стандартні.

Ця функція дає ряд додаткових переваг:

- Автоматична черга: не потрібно встановлювати час черги, достатньо задати кількість пострілів у ній (доступні опції залежать від редакції прошивки).

- Повний цикл: коли попереднє взведення вимкнено, ASTER зупиняє гірбокс лише після повного циклу. Це позитивно впливає на надійність.

НАЛАШТУВАННЯ ВІБРАЦІЙ

Планується до випуску з прошивкою EXPERT

НАЛАШТУВАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ

Дозволяє вимкнути світлові та вібраційні повідомлення і досягти максимальної скритності.

ПРОФІЛІ КОРИСТУВАЧІВ

Планується до випуску з прошивкою EXPERT

ІНШІ КОРИСНІ МОЖЛИВОСТІ ASTER 

ДІАГНОСТИКА

Дозволяє швидко знаходити і вирішувати різноманітні проблеми з приводом. Контролер повідомляє про збої одразу при їх виникненні, опис різних випадків можна знайти у застосунку GCS.

НАБОРИ НАЛАШТУВАНЬ

Після Великого Апдейту GCS (найближчим часом) з’явиться можливість записувати та зберігати різні набори налаштувань для застосунку.

ОНОВЛЕННЯ ПРОШИВКИ

GCS дозволяє оновлювати прошивку через Інтернет, завдяки чому можна швидко застосовувати покращення та патчі для виправлення помилок.

“РОЗУМНИЙ” ЗАПОБІЖНИК (gen. 2)

“Розумний” запобіжник забезпечує захист для приводу навіть при зворотній полярності батареї. Загалом робота захисту базується на замірах як струму, так і напруги та температури. Таким чином забезпечується висока надійність у роботі “нутрянки”, а MOSFET отримує захист від перегріву, перевантаження і короткого замикання. А якщо механіка приводу заклинить, система захисту вбереже мотор та батарею від пошкоджень.

MOSFET

Бажаєте досягти високого темпу ведення вогню та швидкого відклику на спуску? Плануєте апгрейд потужності для приводу? В такому разі вам не обійтися без MOSFET.

Ця схема спрямовує енергію від батареї прямо до мотору, в обхід спускових контактів. Результатом є підвищення темпу стрільби та зниження часу реакції на спуск, а контакти отримують захист від вигоряння.

ВБУДОВАНА СИСТЕМА САМОДІАГНОСТИКИ

Дозволяє швидко перевірити, чи правильно працює модуль. У випадку неполадок це дозволяє швидко знайти причину проблеми.

ПОКРИТТЯ

Завдяки спеціальному захисному покриттю, модуль є стійким до несприятливих погодних умов (військовий стандарт MIL-V-173C). 

ДРУКОВАНА ІНСТРУКЦІЯ

У комплект поставки включено друковану інструкцію з інформацією щодо базових функцій контролера та корисними порадами. Це дозволить швидко розпочати використання.

Комплектація:

- модуль ASTER Module з прошивкою BASIC та форматом підключення rear wired (батарея у прикладі);

- патч ASTER;

- довідкова карта для програмування через спуск;

- набір для встановлення;

- інструкція зі швидкого початку роботи.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: для налаштування ASTER через застосунок GCS потрібен адаптер USB-Link або Blu-Link (до комплекту не входить)

Характеристики:

Формат підключення: Rear Wired

Сумісність з важелем запобіжника: +

Сумісність з KRYTAC: + (у ранніх версіях потрібна модифікація важеля затворної затримки)

Редакція прошивки: BASIC

Покоління MOSFET: 4

Обмеження приводів: mid-tuned

Максимальна робоча напруга: 12,75 В (11,1 В для LiPO)

Мінімальна робоча напруга: 3 В

Абсолютна максимальна напруга: 17 В

Захист від зворотньої полярності: +

Сенсор спуску: оптичний, 1.5 gen

Конфігурацій для перемикача режимів стрільби: 4

Налаштування чутливості спуску: +

Розпізнавання циклу: +

Довжина черги: 3/5 пострілів (фіксована або з відсіканням по відпусканню спускового гачка);

Pre-cocking: +

Контроль темпу стрільби: + (лише режим Power)

Максимальний темп стрільби: 50 постр/с

Снайперська затримка: -

Імітація затримки на зміну магазину: 3 с

Попередження про закінчення набоїв: -

Обмеження довжини черги AUTO: 30 пострілів

Захист батареї: +

Попередження про низький заряд: +

Equalizer (зміщення точки спрацьовування спуску): -

Двоетапний спуск: +

Ручне налаштування активного гальма: -

Лічильник відстріляних кульок: +

Додаткові заміри: -

Діагностика: +

Налаштування повідомлень: +

Профілі користувачів: -

Набори налаштувань: +

Можливість оновлення прошивки: +

Можливість апгрейду прошивки: +


УВАГА! Для збільшення позицій калібрування та швидкості реакції рекомендуємо замінити базовий спусковий гачок на спусковий гачок від Retro Arms!

Характеристики

Производитель
Gate
Модуль Gate Aster V2 Basic Module Rear WiredМодуль Gate ASTER V2 Basic Module Rear Wired

Отзывы

Пока нет отзывов
Включен режим редактирования. Выйти из режима редактирования
наверх